Subject: Infokiri: eelarve+aadress (3-22/12220)
From: "Irena Kalbus" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 12:24:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea partner!

Anname teada, et Tervisekassa uus aadress on Liivalaia 36, 10132 Tallinn.
Palume edaspidi arvestada uue aadressiga nii posti saatmisel kui ka
võimalike füüsiliste kohtumistega seoses. Ühtlasi palume Teil muuta meie
aadressi andmed oma andmebaasides ja/või muudel platvormidel.

Kõik meie kontaktandmed, sealhulgas telefoninumbrid ja e-posti aadressid,
jäävad samaks.

Kui Teil on täiendavaid küsimusi, võtke palun meiega ühendust.

Parimate soovidega

T: 669 6630
E: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Liivalaia tn 36, Tallinn
 <https://www.facebook.com/tervisekassa/>   <https://www.tervisekassa.ee/>
<mailto:[email-masked]>
<https://www.youtube.com/channel/UC65du1Kajk0qvua45iRyquw>
<https://www.tervisekassa.ee/blogi>